Čeká na nás nový rok. Čistý list papíru. Nové příležitosti. Takže ... zde je pár nápadů, které vám pomohou dosáhnout těch nejlepších obchodních výsledků.
- Buďte struční. Všichni jsou hrozně zaneprázdnění, lidé mají plné ruce práce a svojí pozornost věnují havně řešení svých vlastních problémů. Maximálně zkraťte vaše marketingové zprávy. Vynechte omáčku.
- Udělejte pro vaši firmu každý den alespoň jednu věc, pro kterou budete sami sobě v budoucnu vděční.
- Připomínejte si (často), že proces "dostávání a dávání" začíná dáváním. Mít sobecké požadavky na úplně cizí lidi vůbec nefunguje. Taky to velmi kazí vaši reputaci.
- Udělejte v roce 2022 víc chyb než jste udělali v předchozím roce. Proč? Protože když neděláte žádné chyby tak se držíte pouze toho, co už znáte. To znamená, už nerostete. Mimochodem, Steve Jobs veřejně pokáral členy svého týmu, když podle něj dělali příliš málo chyb.
- Přestaňte usilovat o to být perfektní. Bude vás to blokovat v nových projektech, úplně to zabije vaši kreativitu a zablokuje váš růst. Místo toho, abyste se snažili být perfektní, dělejte práci nejlíp, jak umíte.
- Pokud píšete nějaký newsletter nebo text pro web, položte si tuto otázku: píšete něco, co lidi zajímá? Budujete tímto vaši firmu? Nebo píšete jen tak mimochodem nějaký text, kterým musíte zaplnit nějaký prostor? Zde dělá chybu většina lidí, přitom je to extrémně důležité.
- Přestaňte pracovat jenom proto, abyste mohli zaplatit složenky. Začněte dělat něco, čím se budete odlišovat. Nikdo nepotřebuje dalšího poskytovatele služeb, který je jenom o trochu levnější, trošku rychlejší nebo poskytuje malinko lepší klientský servis. Ale co postaví lidi do fronty před váš obchod je nějaká extra-speciální, naprosto odlišná nabídka.
- Věnujte méně času získávání "neplacených" návštěvníků na váš web z Facebooku. Facebook nedávno všechno změnil a "zdarma" již není součástí jejich obchodní stategie.
- Získejte odbornou pomoc v těch částech vašeho byznysu, kde nejse příliš úspěšní. Věci se nezmění jenom proto, že budete věřit, že se tak stane. Věřit něčemu je základem ale není to obchodní strategie. Když vás bolí zub, tak jdete k zubaři. Pokud je zub již příliš zkažený, vytrhnout vám ho. Věnujte se svému byznysu a bolavé zuby nechte zubařům. Nechte si poradit od odborníků.
- Připomínejte si (často), že vy si vybíráte vaše nejlepší klienty, nikoliv oni si vybírají vás. Toto je 100% pravda u většiny vlastníků úspěšných firem a konzultatnů, které znám. Vyberte si zákazníky, kteří si cení vašich služeb a dovolí vám poskytovat pro ně ty nejlepší služby. Budujte si vaši klientelu cíleně. Pokud pracujete pro kohokoliv, kdo vám zaplatí, sice vás to zachrání v krátkém období, ale zničí vás to ve střednědlouhém období (nebudete profesionálně spokojeni a neuspokojí vás to ani finančně) a také v dlouhém období (proces se začne zacyklovat).
- Začněte brát vážně hodnotu času. Nikdo nelituje na smrtelné posteli toho, že se nedíval víc na televizi. V průběhu celého dne, se ptejte sami sebe, jestli využíváte svůj čas nejlepším možným způsbem. Pokud je odpověď "ne", jděte dělat něco produktivního.
- Pro složité věci se rozhodněte ještě dnes. Každý majitel firmy říká, že své firmě dává 100%. Co tím skutečně myslí je, že své firmě dává 100% toho, co mu je příjemné a v čem se cítí komfortně. Omezte vaše komfortní zóny.
- Naučte se používat a využívat vaše nejpodivnější vlastnosti. Toto je asi nejlepší rada z celého seznamu.
- Získejte maximum z vašeho kreativního myšlení.
- Věřte tomu, že téměř všechno je možné. Je úplně jedno jak špatně vypadají věci právě teď, s odvahou, usilovnou prací a odhodláním dokážete téměř všechno.
- Dejte lidem víc, než chtějí. Nikoliv tím, že slíbíte málo, místo toho dodejte víc.Věřím tomu, že vám budou tyto myšlenky a návrhy nápomocné v dosažení těch nejlepších výsledků v roce 2024!