Každý puberťák je dostatečně chytrý na to, aby věděl, že by měl jíst zeleninu. Ale pokud jí nechce jíst, tak jí jíst nebude. Tato disproporce vzniká proto, že naše potřeby ne vždy korespondují s našimi zájmy nebo s tím, po čem toužíme.
Rychlý marketingový tip
Zde je jeden rychlý marketingový tip pro ty, kteří nabízejí takovou službu, o které vědí, že jí lidé potřebují, ale neuvědomují si, jestli jí chtějí. Zaměřte se na to, co lidé chtějí, a co zároveň váš produkt nebo služba splňuje či naplňuje.
Například, pokud se zabýváte službami pro tvorbu webových stránek a jejich designem, ale vaši zákazníci nechtějí nové stránky, zaměřte se na to, jak jim lépe provedené stránky pomůžou generovat více kvalitních obchodních poptávek (a to je už něco, co chtějí). Podívejte se na věc z jejich perspektivy. Přemýšlejte nad jejich výzvami - věcmi, na kterých jim skutečně záleží. Potom se zaměřte na to, jak jim vaše služba může pomoct dosáhnout toho, čeho chtějí sami dosáhnout.
Jinak to bude stejné, jako nabízet zákazníkovi odpověď na otázku, na kterou se neptá.